<
9.kolo
>
    #KlubZSB
    1AC Sparta Praha716:619
    2SK Slavia Praha611:116
    3FC Viktoria Plzeň613:214
    4FK Jablonec77:411
    5SK Sigma Olomouc610:811
    6FC Baník Ostrava77:511
    71.FC Slovácko74:510
    8FK Mladá Boleslav612:89
    9FC Hradec Králové75:79
    10FC Slovan Liberec79:88
    11Bohemians Praha 190576:78
    12MFK Karviná76:118
    13FK Dukla Praha75:87
    14FK Pardubice76:116
    15FK Teplice77:153
    16SK Dynamo České Budějovice71:191

    V nových barvách a pro obě soutěže. LFA představila oficiální míč pro sezonu 2024/25

    Příští ročník v českých profesionálních soutěžích přinese celou řadu novinek a jednou z nich bude podoba oficiálního míče, s nímž se od sezony 2024/25 budou hrát nejenom všechny zápasy první, ale nově také druhé ligy. Dodavatelem bude opět značka SELECT, s kterou LFA má uzavřený víceletý kontrakt.

    LFA
    V nových barvách a pro obě soutěže. LFA představila oficiální míč pro sezonu 2024/25

    Fotogalerie

    "Na oficiální míče slýcháme od jejich zavedení pouze chválu, a to ze strany hráčů, trenérů nebo fanoušků. Jsme proto rádi, že se nám úspěšnou spolupráci se značkou SELECT povedlo ještě rozšířit a oficiální míč s originálním designem bude mít od nové sezony poprvé v historii také druhá nejvyšší domácí soutěž," zhodnotil obchodní a marketingový ředitel LFA Daniel Hajný.

    LFA se značkou SELECT spolupracuje od sezony 2022/23, kdy se ve FORTUNA:LIZE objevil historicky první oficiální míč. Pro ročník 24/25 je připravena již jeho třetí verze, která premiérově bude využita ve všech zápasech obou soutěží.

    Už v minulé sezoně na základě dohody s LFA poskytnul SELECT klubům FORTUNA:NÁRODNÍ LIGY, které projevily zájem, míče pro zápasy a tréninky. Hned patnáct z šestnácti nabídku využilo a absolvovalo sezonu s balóny stejné kvality, s jakými se hrály utkání FORTUNA:LIGY.

    "Příští sezona bude ve znamení novinek. Větší zisky z tendrů, nový generální partner, VAR centrum či kalibrovaná ofsajdová čára. Zavedení oficiálního míče i pro druhou ligu v tomto směru může působit jako drobnost, ale právě i tyto dílčí změny jsou dalšími důležitým prostředky ke zkvalitnění produktu, zvýšení prestiže a obecně podpoře fotbalového boomu, který tu všichni zažíváme," dodal Hajný.

    Při práci na finální podobě oficiálního míče se opět vsadilo na moderní design a také na barvy, které jdou ruku v ruce s novou marketingovou strategií LFA. Dominantní jsou tak odstíny růžové, žluté, oranžové či modré.

    LFA klubům první ligy poskytne 150 míčů v základní verzi a 35 v zimní. Pro kluby druhé ligy bude připraveno 65 míčů v základní verzi a 10 v zimní. Týmy obou soutěží je obdrží v nejbližších dnech, aby s nimi hned od začátku letní přípravy měly možnost trénovat.